Login

 

Hvor mange brugere kan være logget på samtidig?
Et login til Børsens digitale platforme er personligt og må kun bruges af én bruger. Du kan naturligvis benytte dit login og læse indhold på alle de platforme, dit abonnement giver adgang til, via din pc, smartphone og tablet. Læs mere om, hvad der er inkluderet i dit abonnement, på vores produktside.
Børsen Business Intelligence-kunder har fuld adgang til borsen.dk via virksomhedens IP-adresse, men adgang til Børsen e-avis kræver et personligt abonnement.

Jeg er logget ind, men har ikke adgang til alt indhold på borsen.dk
For at få adgang til alle artikler og indhold på borsen.dk eller i Børsen mobil-app skal du enten have et Premium- eller Premium Digital-abonnement. Er du Break-kunde, har du adgang til alle artikler og klip, via telefonen (IOS og Android) Børsen mobil-appen samt i Børsen Play-appen. Hvis du har glemt dit password, kan du få et nyt på borsen.dk/password.
På pc er du logget ind, hvis dit navn eller kundenummer er synligt i højre hjørne, og i Børsen mobil-appen kan du se, om du er logget ind, ved at klikke på ikonet øverst i venstre hjørne.

Jeg er Børsen-kunde, men kan ikke få adgang til Børsens e-avis
For at kunne læse Børsen e-avis skal du have et Premium- eller Premium Digital-abonnement og være logget ind enten på borsen.dk eller i e-avis-appen. Er du Break-kunde, har du ikke adgang til Børsen e-avis, men ønsker du at opgradere dit abonnement, kan du let gøre det på borsen.dk/blivkunde.

Hvordan opretter jeg et login?
Når du køber et abonnement på Børsen, får du automatisk et login. Hvis du ikke allerede har oprettet et login til Børsens digitale platforme, kan du gøre det på borsen.dk/starthjaelp. For at oprette et login skal du bruge dit kundenummer, som du finder på din seneste opkrævning fra Børsen. Har du ikke adgang til denne, kan du kontakte Kundeservice på 33 32 42 42 eller abonnement@borsen.dk og få hjælp til at oprette dit personlige login.

Glemt password
Har du glemt dit password, kan du få tilsendt et nyt på borsen.dk/password. Har du ikke registreret din mailadresse hos Børsen, kan du gå til borsen.dk/starthjaelp. I den forbindelse skal du bruge dit kundenummer, som du finder på din seneste opkrævning fra Børsen.
Hvis du stadig har brug for hjælp til login, er du velkommen til at kontakte Børsens Kundeservice på 33 32 42 42 eller abonnement@borsen.dk.

Abonnement

Hvad har jeg adgang til i mit abonnement på Børsen?
Din adgang til Børsens produkter og digitale tjenester afhænger af dit abonnement. På borsen.dk/abonnement kan du få det fulde overblik over, hvad dit abonnement giver adgang til. Du kan se, hvilket abonnement du har under ”Min konto" på borsen.dk, når du er logget ind.

Opgrader dit abonnement
Ønsker du at opgradere dit abonnement, kan du let gøre det på borsen.dk/abonnement. Her kan du også få overblik over forskellene i abonnementerne.

Opsigelse
Ønsker du at opsige dit abonnement, skal du meddele det til Kundeservice på abonnement@borsen.dk eller 33 32 42 42. Husk at oplyse dit kundenummer, som du finder på din seneste opkrævning fra Børsen.
Abonnementer forudbetales altid og løber, indtil de opsiges. Vi adviserer dig altid senest otte dage før fornyelse med information om pris for den næste periode. Du kan til enhver tid opsige dit abonnement til udløb af den forudbetalte periode. For abonnementer med en bindingsperiode på mere end én måned er opsigelsesvarslet dog indeværende måned plus én måned. Ved refusion fratrækkes et administrationsgebyr

Hvor kan jeg læse Børsens abonnementsbetingelser?
Du finder Børsens abonnementsbetingelser på borsen.dk/betingelser

Kan jeg ferieflytte min avis eller sætte avisleveringen på pause for en periode?

Ja, du kan ferieflytte din avis eller sætte avisleveringen på pause på borsen.dk/kundeservice under ”Flytning og ferie”. Selv om du ferieflytter din avislevering eller sætter selve avisen på pause, har du stadig digital adgang til Børsen. Bemærk, at du skal være logget ind for at kunne meddele ændringer i din avislevering.

Hvornår udkommer Børsens magasiner?
Har du et Premium-abonnement, får du automatisk tilsendt Børsens magasiner enten med posten eller i din indbakke, alt efter hvad du er tilmeldt, og hvad der er inkluderet i dit abonnement. Magasinerne udkommer ikke med et specifikt interval, men på borsen.dk/magasiner kan du læse alle tidligere udgivelser fra det seneste år, hvis du har et Premium-abonnement.
For udgivelsesplan kontakt Børsens Kundeservice på abonnement@borsen.dk.

Børsens apps

Børsen mobil-app
Med Børsen mobil-app er du opdateret på erhvervslivet, hvor end du befinder dig. Som Premium-kunde har du adgang til alt indhold i appen, herunder alle artikler, realtidskurser, søgeagenter mv. Har du et Break-abonnement, har du adgang via Børsen mobil-app til artikler, der er udgivet inden for de seneste 12 timer, og kurserne er 15 minutter forsinkede. Børsen mobil-app findes til iOS og Android.

Børsen e-avis-app
Med Børsen e-avis-app kan du læse den daglige avis i digital form, hvis du har et Premium-abonnement. Når du har hentet en e-avis, bliver denne liggende på din enhed, og du har dermed også mulighed for at tilgå den offline. Har du ikke et Premium-abonnement, har du mulighed for at købe enkeltudgaver af avisen direkte i appen, hvor du også kan finde samtlige udgaver af Børsen siden januar 1970. Børsen e-avis-app findes til iOS og Android.

Børsen Play-app

Børsen Play er din on-demand nyhedskanal om dine aktier i realtid. Du kan selv sammensætte dine videoklip, oprette spillelister og tilføje emner i Mit Play ud fra dine interesser, eller du kan aktivere radiofunktion og lytte til klippene, mens du er på farten. Børsen Play er inkluderet i alle abonnementer på Børsen.

Nyhedsbreve og søgeagenter

Hvordan til- og afmelder jeg nyhedsbreve?
Du kan til- og afmelde nyhedsbreve på borsen.dk/kundeservice under ”Nyhedsbreve”. Bemærk, at du skal være logget ind, for at kunne til- og afmelde nyhedsbreve.

Hvordan til- og afmelder jeg søgeagenter?

Du kan til- og afmelde søgeagenter på borsen.dk/sogeagenter. Når du har oprettet en søgeagent, får du en e-mail, hver gang der udgives en ny artikel om den pågældende virksomhed eller emne. Bemærk, at du skal være logget ind for at kunne oprette søgeagenter.
I Børsen mobil- og Børsen Play-app er det ligeledes muligt at angive, hvilke virksomheder du er interesseret i, hvorefter nyheder fra netop disse virksomheder vil blive vist først i apperne. Det gør du let under ”Profil” og ”Virksomheder, jeg følger".